Bruk av nettbutikken

Sikkerhet og betaling
Vi bruker SSL (Secure Socket Layer), som er en sikkerhetsprotokoll for sikker overføring av data over internett (og andre nettverk).

SSL-protokollen oppretter en kryptert kanal mellom avsender og mottager, og krypteringen sikrer at ingen kan manipulere informasjonen som sendes mellom de to (Message Integrity).

SSL-protokollen bruker digitale sertifikater for å kontrollere sender og/eller mottaker av dataoverføringen (Server Authentication).

Selve betalingen gjøres på en annen server som i tillegg er PCI-sertifisert. Det er en streng sertifisering som VISA og MasterCard krever av alle som skal samle inn bankkortinformasjon.

Om selskapet 

T selskapet AS (organisasjonsnummer 993 386 022) driver virksomheten på norges-tehus.no. Moms på 15% eller 25% inngår i alle priser. Det tilkommer ingen andre avgifter enn de som står i varelisten når du gjennomfører kjøpet ditt.

Hvis du har spørsmål om te eller problemer kan du ta kontakt med oss på e-post: info@norges-tehus.no 

T selskapet AS, Platous gate 18, 0190 Oslo

Angrrett
Du har alltid angrerett i 14 dager iht. gjeldende lover og regler. Dette betyr at du som kunde alltid har åpent kjøp i 14 dager fra du mottar/henter pakken. Den eneste betingelsen er at varen kommer tilbake til oss i sin opprinnelige stand. Varen skal sendes i retur innen 14 dager fra du gir oss informasjon om at du ønsker å angre ditt kjøp. Originalemballasje og eventuelle merkelapper skal legges ved i returen. Hvis du har fått feil eller defekt vare står vi selvsagt for returkostnaden. Åpnede teposer kan ikke returneres.

Angrerettskjemaet finner du vedlagt din leveringsbekreftelse og det kan også lastes ned her.

Levering
Gratis frakt på alle ordre over 399,- Vi sender hovedsakelig med Posten og Pakke i postkassen. Denne forsøkes henges på døren dersom postkassen er full eller for liten. Vi tilbyr også andre leveringsmetoder mot et fraktgebyr.

Vi forsøker å få sendt pakken din ut så rask som mulig. Det tar vanligvis 1-2 virkedager for oss å sende ut pakken, dersom alle varene er klare på lageret, deretter bruker Posten 1-4 dager på å levere pakken til deg. I høysesonger og ved høy belastning kan vi ha noe lengre leveringstid.  Når bestillingen din blir sendt fra oss får du en leveringsbekreftelse sendt til deg via e-post. Har du ikke mottatt denne innen 4 virkedager ber vi deg kontakte oss.

Det er ditt ansvar å sørge for at adressen du skriver inn stemmer. Du dekker selv frakt + adm.gebyr kr 50 om pakken kommer i retur grunnet ukjent adresse eller ikke blir hentet på Postkontoret.

Dersom du har spørsmål om disse vilkårene er du velkommen til å kontakte oss.